Säisien sukuseuran sääntöjen mukaisesti sen jäseneksi voidaan hyväksyä viisitoista vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai joka puolison kautta on siihen liittynyt. Lisäksi kannatusjäseniksi voidaan hyväksyä seuran toiminnasta kiinnostuneita henkilöitä. Säisien sukuseuran jäsenet voivat päivittää myös omat yhteystietonsa alla olevalla lomakkeella tekemällä valinnan lomakkeen laadusta.

Jäseneksi liittyminen

Säisien sukuseuran jäseneksi voi liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen sekä maksamalla seuran jäsenmaksun, joka on 20 euroa kuluvalta toimintakaudelta 2023-2025. Jäsenmaksu suoritetaan Säisien sukuseuran tilille FI69 5068 0640 1267 83. Lomakkeessa pakolliset kohdat on merkitty asteriskilla *.

Lomakkeen laatu

Uusi jäsen
Jäsen, yhteystietojen päivitys

Lomakkeen tiedot

Sukunimi*
Etunimi*
Lähiosoite*
Postinumero*
Postitoimipaikka*
Sähköpostiosoite*
Puhelinnumero

Lomakkeen hyväksyminen

Säisien sukuseuran hallituksena toimiva sukuneuvosto hyväksyy kokouksessaan uudet jäsenet, jotka ovat täyttäneet yllä olevan lomakkeen ja maksaneet yllä mainitun jäsenmaksun.

*Liityn Säisien sukuseuran jäseneksi (tai olen jo jäsen)